Juuuul!!

Äntligen kom den...

STÄMMNINGEN!!

Micke har inte alls varit sugen på jul dom senaste veckorna, men några snabba och enkla beslut gjorde att allt blev så jäkla bra, vi tog in gran, pyntade massor, gjorde apelsiner med nejlikor i osv.. Kommer lite bilder sen!
Sen på tisdag bär det av upp till Halland, planen va ju att va här nere, men min Sambo ville helldre fira med min familj och inte säger jag nej till det... Så det blir en kanonjul i år oxå!!!!

Nu ska vi äta lite frukost, sen är det dags att sätta igång med julgodiset.. Det som vi bestämt oss för att inte ens göra i år!!

I eftermiddag blir det bara en snabb fika med svärfar, inte mig emot men tråkigt för Micke kanske, men vi är ju lediga ett tag nu eter jul så vi får säkert tid till att göra annat då oxå! En runda till Trelleborg är iaf inplanerad!!

Ha en underbar söndag allesammans, för ni är ju trots allt rätt så många som fortsätter läsa fast jag aldrig skriver :D

Och du, glöm nu inte högläsningen av detta inlägget...

Kommentarer
Postat av: maria

ok, ja gjorde en högläsning för linn :-) men hon gick haha

2008-12-22 @ 07:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0