Operation å allt annat färdigt!

Jahopp, jag har blivit sämst på att blogga, ändå är ni många som läser å kommenterar å det gör mig superglad!!

Som dom flesta redan vet så är micke opererad nu, åkte up till göteborg tidigt i torsdags, sen blev han opererad på förmiddagen.. Allt gick bra, blev väll lite tuffare än dom trodde men allt va lyckat!!! Han va uppe på benen redan efter några timmar så det är riktigt bra, vi va där å hälsade på under eftermiddagen å visst va han "lite" påverkad av morfinet hehe..

Han blev utskriven igen igår förmiddag, jag å hans mamma hade sovit på hotell i närheten under natten så det va bara att åka dit och hämta honom! Efter bilresan hem så va han givetvis rätt så sliten och hade ganska ont, så det blev ett par samtal till sjukhuset så dom har ökat hans dos nu, är fortfarande morfin han får men innan fick han det i dropp..

Idag har vi bara tagit det lugnt, han kommer upp och går en liten stund med jämna mellanrum och det är jättebra för honom! Blir en hel del för mig att göra här, men det känns helt okej faktiskt!!

Angelica och Wina va här och hälsade på igår en liten stund, skönt för Micke för då blir han glad och piggnar till!

Och jag vet att han tackar för alla hälsningar, samtal och sms, det är precis vad han behöver just nu och man märker verkligen hur många det är som bryr sig!!!

Är så glad att allt lyckades och att han förhoppningsvis kommer va igång igen om ett tag!!

Kommentarer
Postat av: maria

man får verkligen hoppas att han blir bra nu o slipper den skiten

2008-12-06 @ 20:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0