Alla Hjärtans Dag!!

image52



Idag va det dax, har inget speciellt för mig faktiskt...

Tänkte börja dagen med att storstäda och överraska Micke med ett mycket tjusigt hem när han kommer hem!

Efter det ska jag ta med honom till affären för att handla färska jordgubbar, det fanns ju givetvis inte på äckelsunkICA här i byn.

Sen ska jag ta med honom ut och leka lite med Bamse, kanske en liten promenad eller något. Där kommer han från flipp på Bamse som han brukar, och guess what, då ska jag berätta om min present till honom idag! En kurs på brukshundsklubben både för honom och Bamse, tror faktiskt båda kommer gilla det ganska bra!

Efter att ha fixat detta så blir det hemgång, förhopnningsvis har jag hunnit förbereda middagen som blir plankstek med fläskfilé och vaniljpanacotta till efterrätt. Kanske ska fundera ut en förrätt oxå!

Jag hade tänkt en kväll utan mobiler, tv och datorer men vi får se.. Kom på att man kanske vill se en film ikväll och det kan bli lite krångligt utan tv!

Några tips på hur jag kan slipa till den här dagen ännu bättre???

Ha en underbar dag, hoppas ni får många hälsningar från folk ni tycker om!!

Puss å Kram
Pooooshan

Kommentarer
Postat av: Andrea

Ha en mysig & trevlig alla hjärtans dag! :-)

2008-02-14 @ 09:49:38
URL: http://leapea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0