Allting som jag tar på blir till guld...

Precis som jag avslutade mitt inlägg igår påbörjar jag dagens :)




Igår blev det semlebak för hela slanten hemma hos oss.. Jag skickade ett lite försiktigt sms till micke och skrev "Idag ska man äta semlor" och med det va min tanke att han skulle köra ner på Frasetti och köpa varsin typ.. Tji fick jag när micke kommer hem med 1 kg mandelmassa och 5 dl grädde! "Jag 'tänkte vi kunde slänga ihop egna bullar" Oooookej, sånna bullar slänger man ju dock bara inte ihop.. Så efter lite rotande i skafferiet osv hade han lyckats att få ihop alla ingridienser. Sen bakade han förfullt här i flera timmar, givetvis med ett vakande öga från mig! Jag själv ägnade mig åt matlagning och städning!

Semlorna blev iaf riktigt goda, har en bild på dom men den glömde jag föra över innan micke gick till jobbet!

Idag blir det p-möte på jobb, ska bli intressant. Skönt att man har ryggen helt fri när det är problem. Så jag ska glida dit, ta en kopp kaffe och njuta av skådespelet dom bjuder på ;)

Nu blir det till att börja göra sig klar!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0