Är det jag eller?

Näe knappast inte. För en gångs skulle så är det inte mig felet är hos,
Jag pallar inte folk som helt plötsligt förändras till något helt annat, eller går tillbaka til den mycket sämre människa dom va innan! Lönt att ljuga, snacka skit och bara betee sig som en idiot? Jag vet att jag inte är ensam om att tycka detta heller och det känns jävligt skönt!

Näe, skärping på dig, annars kan du sköta dig själv och radera mitt nummer!


Idag har jag no plans faktiskt, ska ringa AF och ställa lite frågor, ska ska jag nog städa undan i sovrummet! Så det blir en lugn dag tror jag! Kanske hittar på något roligt med Bumsinen när micke kommer hem, vem vet?

Ha en fin dag i det gråa tråkiga vädret!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0