Fina fönster!

Eftersom doktorn konstaterade i torsdags att min hand är helt kass tänkte jag att det kan ju inte bli värre än vad den redan är... Så idag samlade jag mig och tog tag i våra fönster... Med 2 katter och en hund så blir det en del nosavtryck på rutorna :D

Bara på balkongen är där 18 rutor att putsa.. Så ni kan tänka er som jag har slitit idag, men fint blev det!
När Micke kom hem så passade vi på att städa undan på balkongen, ska ta det sista imorgon, sen ska vi köra lite grejjer till tippen oxå!!

Imorgon ska vi även till djursjukhuset med Bamse, han ska få sin vaccination!

Nu ska jag byta om sen ska vi upp till Filip och Angelica en stund!

Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0