Godmorgon Världen!

Idag har fröken Posh lite ont i huvud ska jag få be att tala om.
Fyfan, men roligt hade vi!

Mötte Linda och Robban på maxi, handlade lite som skulle bli en middag :D

Hem, sen blev det matlagning på högsta nivå! Jag och Linda fixade fläskfilé med hasselbackspotatis och gorgonzolasås! Riiiktigt gott! Till efterätt gjorde vi vaniljpanacotta med färska jordgubbar, sjukt gott! Å till det drack vi massvis med öl och vin. Planen va ju inte att bli full men till slut blev det så ändå!

Och tro mig när jag skriver detta, jag och linda har skapat en egen drink. Tro mig när jag säger att det är världens godaste drink oxå! Ska skriva in receptet sen ;)

Micke klagar alltid på att jag inte bloggar om honom. Men det gör jag ju faktiskt :D
Men som igår finns inte så mycket mer att säga än att han va mest bara full, allmänt full i allt han gjorde! Disken lovade han och Robban att ta, men guess what? Den står fortfarande kvar i köket!!

Nu ska jag ta tag i min frisyr för sen ska vi ut med Henke och Angelica!!

Puss å kram ses på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0