Halva veckan avklarad!

Tiden går ändå rätt fort fast man går hemma.
Imorgon ska jag fatkiskt jobba, hela 2 timmar hemmifrån  ;)

Har idag fått lite besked om min framtid, måste börja fundera ut vad jag vill och vad jag klarar av!
Lite jobbigt känns det att allt är så ovisst, men samtidigt jävligt skönt att förhoppnignsvis går den här sjukskrivningen emot sitt slut!

Dagen har spenderats med Fezzi, först satt jag i typ 3 timmar och lyssnade när hon snarkade i min soffa, sen stack vi ut en runda, maxi och lite sånt!

Lagade svingoda hamburgare till middag, med ruccola sallad och en massa annat gottis på! Max frisco bröd finns nu att köpa i alla butiker, rekomenderas starkt om ni ska laga egna hamburgare!

Kvällen spenderades i bjärred, en fika å lite småsnack bara, ganska trevligt!

Kom hem för typ 20 minutersen, och eftersom jag är så sjukt jävla duktig har jag hunnit städa, diska och plocka undan i hela köket så nu är där superfint igen!

Nu ska jag surfa rundor en stund och sen blir det sängen!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0