Helgen slut för den här gången :(

Jag hatar att helgen är slut, jag vill att det alltid ska va helg så man kan göra roliga saker!

Dagen har löpt på bra, städade halva dagen typ, sen lagade vi mat! Blev riktigt najs idag, ser kanske inte så gott ut image66

Hemmagjord schnitzel med ruccola, kokt potatis och svampsås!


Sen bar det av till lund en liten runda, så det har varit en lugn dag!


10 dagar kvar till operation, det börjar kännas i kroppen.. Men jag hoppas att det kommer lösa sig!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: gonza

Fy fan vad jag älskar schnitzel. Det ser jävligt gott ut. Helvete. Nu måste jag äta det.

2008-02-24 @ 23:13:45
URL: http://onza.blogg.se
Postat av: Dessi.

Operationen kommer att gå jätte bra gummz ;) Tur man inte blir ännu mer hungrig än va jag är :) Hehe puss på du

2008-02-25 @ 07:39:36
Postat av: Malin

maten såg jättegod ut och älskar schnitzel!

2008-02-27 @ 17:58:20
URL: http://maliin87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0