Helt slut!

Jag är totalt slut idag!
Sov precis en timme på soffan, känns som att kvällen kommer fortsätta på det sättet :)
Jag å micke sitter just ni vid varsin dator, men snart blir det soffan å massa läsk och godis!
Så jävla skönt att inte göra något ibland, bara dega...

Dagen har spenderats hos Jessica, mycket trevligt!! Så fin hon e min lilla snäcka ;)

Nu är har iaf lugnt igen efter ett dygn med Benjamin, men så bra det har gått, världens goaste unge är det!!
Gråter inte, skriker inte, nästan alltid positiv och glad! Det enda jag skulle kunna hitta att klaga på är att han aldrig vill sova utan bara leka istället! hehehe

Imorgon blir det antagligen till att umgås med Linda och Robban, treeeeevligt!
Annars ska vi ha oss en lugn helg här!!

Ha en trevlig fredagkväll, hoppas ni slipper vakna med bakfylla och ångest imorgon!!

Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0