Jag lever!

Har varit sämst på att skriva här dom senaste dagarna!

Fredagen va fullt upp, hade Benji en stund när Jessica va på kurs, vi gick till Angelica och Abbe å lekte lite!
På kvällen va det fest hos Stickan, riktigt roligt faktiskt! Blev inte så full för en gångs skull, men däremot hände något annat. Antagligen blev jag matförgiftad av en jävla kyckling hamburgare från donken, vaknade vid 7 på morgonen occh mådde riktigt dåligt, hade ladrig kräkt så mycket innan. Spydde typ 10 gånger innan jag somnade om. Vaknade vid 10 och sen mådde jag ganska bra!
Jessica och Benji kom och käkade frukost med mig, Micke å Henke så här va fullt hus!
Körde in på nya djuraffären vid Willys oxå, skitstort men kändes inte som en djuraffär mer som ett Zoo eller något :)

På kvällen va va ute och käkade med Vevve Babooo och Padde, skulle köra gokart men där va fullt så vi gick upp till stickan istället, blev riktgit bra även denna kvällen!

Idag har det varit full rulle hela dagen, Micke väckte mig med frukost redan vkart över 9 så det va ju bara att gå upp och se glad ut! Sen körde vi ner till Angelica, Filip och Abbe, blev att vi stannade där hela dagen, killarna tvättade bilarna å städade dom fint medans jag å Leka slöade :D

Nu har vi precis kollat på veckans bästa program, i en annan del av köping!

Nu ska jag chilla en stund sen blir det sängen, har lite projekt i veckan som kommer och jag tänkte påbörja dom redan imorgon!!

Hoppas ni haft en trevlig helg!

<3

Kommentarer
Postat av: Projektmannen

Det låter spännande med att du har projekt på gång!
Hör gärna av dig om du behöver hjälp eller tips!

2008-02-10 @ 21:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0