Ken Ring!



För er som inte visste det har Ken alltid varit en av mina största idoler, vid sidan av typ Backstreet Boys och liknande... Kanske inget han blir smickrad av direkt men det är ändå rätt stort hos mig ;) Hehe

Nu har jag dock kommit ifrån pojkbanden och blivit en allätare. Men en av dom få artisterna från jag va liten som fortfarande hänger med är Ken!

Glömmer aldrig när vi träffade Ken och Big Fred på gothia! Sjukt ball <3<3<3

Den nya skivan är den bästa hitills, lätt! Riktigt många bra låtar, KÖP KÖP KÖP! Ni kommer inte att ångra er det lovar jag!

Och nu till låten Kelian, kolla kärleken! Kolla blicken när han tittar på sina barn, lyssna på texterna!
Och framförallt, kolla vilka sjukt söta barn!!!

Nu ska jag gå och fixa lite här hemma, fönsterputsning kanske?

Men som sagt, glömt inte! Ken är just nu en av Sveriges största artister som varit med längst!

(När jag startade tvn så va det Kelian videon, sen reklampaus och efter det va det Mange Schmidts nya låt som Ken är med i )

XoXo (Som jag började skriva innan Gossip Girl började sändas.....)

Kommentarer
Postat av: Adam

Ken Är Kung!

2008-02-13 @ 10:14:50
URL: http://barabazz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0