Läsarstorm!

Ingen aning om vad som hänt eller varför men tydligen har jag haft massor med läsare dom senaste dagarna!
Hade varit kul att veta vem som läser och hur ni hittat hit :)

Igår ringde tjejen från Carema som har hand om min operation, fick lite nya besked! Kommer att slippa gips :D:D
Ska ha ett stort förband och stygn i ca 2 veckor, sen efter det skulle jag ha något anant förband. Operationen kommer endast ta en halvtimme, dom ska stänga av allt blodet i hela min arm medans dom opererar! Såret kommer bli runt 10 cm istället för 15-20 som dom sa från början!!! Så det va verkligen bara bra besked hon kom med!

Min största oro är hur det ska gå efteråt, dom har ju förklarat klart och tydligt att detta är en chansning, typ steg ett på vägen att få min hand att fungera normalt igen. Har jag tur så hjälper det och allt blir bra igen, men har jag otur är detta bara första operationen av flera.

Har tänkt att förbereda här hemma lite innan, se till att allt är i sin ordning, försöka laga lite mat och sånt att stoppa in i frysen, för inte fan vill jag äta mat som Micke lagat i flera veckor efteråt :D (Inget ont emot dig Sweety men du förstår nog själv hur jag menar!)

Nu ska jag laga lite frukost/lunch och sen är det städning som gäller!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Janni

Jag tittar in då och då för att kolla så du sköter dig!! ; ) puss puss//

2008-02-26 @ 22:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0