Måndag igen!

Sjukt fort helgen går alltså... Kvällen igår fick tillbringas på akuten i malnö, dom trodde han brutit båtbenet i handen, men nu tror vi och hoppas att det bara är en blödning i handen och en kraftig stukning.. Eller något sådant!

Va hemma 2 inatt, sen upp halv 8 och duscha för sen kom Fezzi.. Vi chillade några timmar här och sen stack vi in till malmö å fixade lite innan vi skulle till Linda!

Besöket hos Linda va det värsta som hänt mig denna månaden. Idag kapades mina långa fina naglar av... Har funderat fram och tillbaka och insåg att det bara kommer bli jobbigt att va gipsad och ha megalånga naglar! Det kom nog fan en tår i mina ögon alltså, ser förjävligt ut nu! Förstår inte att folk vill se ut såhär om händerna och framförallt att jag gjorde det innan! Jag skulle förklara hur det kändes när vi hade tagit bort dom och råkar uttrycka mig "Det ser ut so jag har värsta arbetarhänderna", menade ju givetis inte att jag ser ner på arbetarklassen för jag är själv sån så mycket man kan bli typ :D jag menade bara att det ser ut som jag jobbar som bilmekaniker eller något... Men det va ju inte det lättaste att försöka förklara sig ur detta, så från och med nu är jag totalt idiotbimbo stämplad :D

Efter en tur till apoteket så stack vi hem, när micke kom hem så låg vi i sängen och läste posten, en hölt plötsligt hade både somnat, vakade 2 timmar senare! Inte det bästa men det va skönt som fan!

Åkte till Filip och Angelica när vi vaknade, käkade lite middag och så bakade jag och Angelica supergod äppelpaj! Vi är riktigt grymma faktiskt :D

Nu ska jag krypa ner i sängen för jag känner mig inte riktigt kry!!

Hoppas ni haft en bra helg!

Kraaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0