Smink!

Dagen började med att Dessi ringde och väckte mig typ 20 över 7 imorse, så det va bara att kliva upp, gå ut med hunden och sen bege sig iväg till lund för att äta frulle! Hämtade upp Angelica och Abbe på vägen!

Sen körde vi till ica och shoppade lite, efter det så stack vi hem till mig och kollade lite tv och sånt.

För några veckorsen så lovade jag Dessi att vi skulle sortera allt mitt smink...... Sagt och gjort, fram med allt, eller iaf det mesta.. Å sen började sorteringen. Fan vad grejjer man har alltså. Lyckades kasta lite, jag tycker inte om att kasta smink! Dessi fick ett asfult läppglans, men hon tyckte det va fint så det va ju bra för oss alla :D

Ungefär såhär såg det ut:

image51

Nu har dom precis stuckit hem så här är lugnt igen ;)

När Micke slutar ska vi inte till djursjukhuset, Bamse ska få sin vaccination. Sen blir det fyndbörsen.... Där ska det shoppas lite smink ;) Precis vad jag behöver..haha

Ikväll blir det poker hos filip och angelica!

Ha en najs dag!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0