Uppe med tuppen!

Ja fyfan, halv 7 imorse ringde klockan! Va tvungen att sitta upp och sova en stund, va så sjukt trött!

Men nu är man duschad och sminkad och fit for fight!

Ska till Lund nu med Fezzen och äta frulle på mormors!

Sen ska jag hämta Benji, så ska vi sticka upp till Angelica och Abbe för lite lek :D

Kvällen spenderas förhopnningsvis med lite god dricka hemma hos Fezzi! Vet att jag sa att jag inte skulle dricka förräns micke åkte, men nu sket jag ju i det förra helgen så jag har lixom en gång tillgodo :D

Over and Out!

Posh





Detta skrev jag typ kvart i 7 imorse, men trött som jag var råkade jag spara det som utkast istället för att publicera :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0