Dagis.

Min mentala nivå är som hos barnen på ett dagis.
Idag har jag varit hos Jessica, färgat håret å fixat lite! Ville även ha lugg, men det hann vi inte med.
Så nu under ett samtal med Dessi får jag för mig att jag ska klippa mig själv.
Sagt och gjort, börjar leta efter den lilla saxen, hittar den inte någonstans så vafan.. Jag tar den stora istället,,. Å sen började klippandet... Det blev först rätt bra, men så ville jag ha kortare så då klippte jag lite till, och lite till och ännu mer! Nu har jag iaf lugg. Den blev inte riktigt som jag tänk mig, men där är en lugg iaf!

Jaja, det växer väll ut igen får jag hoppas!

Angelica och Abbe kom upp till Jessica så vi kunde fika lite, jätte mysigt att träffa allihopa på samma gång :D

Idag hände något som gör mig så jävla lack. Någon jävla idiot körde på Mickes bil när han hade parkerat i stan. Bilen framför hade märken precis där hans blev påkörd. polisen fick komma och en massa krångel blev det för alla inblandade utom den jävla kärringen som ägde bilen som körde på, hon sa att den stått där sen i fredags för att dom inte hade nycklar till den... Märkligt att där va tomt när micke kom och att man låter bilen stå mitt inne i malmö i 5 dagar när man bor i höllviken...........

Fyfan för oärliga människor!

Kommentarer
Postat av: Tovzzan

Ja, herre gud, jag förstår om de gör dig lack, rädda att erkänna bara....

HA EN SKÖN KVÄLL

2008-01-30 @ 20:52:22
URL: http://tovzzan.bloggspace.se
Postat av: jessica

jag sa ju att vi kunde klippa luggen imorgon :P
ses imorgon
bitti. tack för ni ställer upp.

2008-01-30 @ 22:44:18
URL: http://jessicaherrstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0