Dålig dag...

Det är inte ofta jag är såhär, men idag är det en rikti skitdag. Har fruktansvärt ont i min hand, vad jag än gör så finns det inget som underlättar, har vaknat säger 5 gånger inatt av att handen är helt bortdomnad, får ligga och skaka den i flera minuter för att det ska börja bli bättre.

Jag är så trött på detta, jag orkar inte mer känns det som. Jag har varit hemma sen i maj, bara jobbat lite sen dess, provade på men det funkade inget vidare.

Får höra att man ska va glad som får betalat för att gå hemma och liknande, men helt seriöst. Jag förlorar ungefär 3000 i månaden på detta, ibland lite mer, ibland mindre. Man gör ingenting, alla andra har ju fullt upp med sina jobb!

Har frågat försäkrsingskassan om någon slags sysselsättning på dagarna men det går inte att få, det enda dom sa till mig att göra va att gå och hälsa på jobbet ibland och ta en kopp kaffe, men helt seriöst, så fort man visar sig där så känner man sig som Judas. Jag har inte en aning om vad som händer där längre, tror inte ens dom räknar mig som personal längre eftersom jag igår fick frågan "Har du fortfarande kvar dina nycklar?" med en väldigt konstig ton precis som att jag borde lämnat in dom för längesen.

Jag hoppas att det går fort tills dom kan operera mig så man kan komma igång igen, vad det blir man kommer gång med har jag ingen aning om, det får tiden utvisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0