Dålig!

Jag har blivit riktigt dålig på att skriva här känner jag, måste skärpa mig igen!

Gårdagen va bra, va iväg och shoppade lite med micke och robban.. Köpte en sån grej att sätta under laptopen så den inte blir för varm!

Idag har jag och Dessi varit i malmö, gick en runda på stan, sen käkade vi lunch,. Efter det så va jag hos doktorn och fick nya sjukskrivningspapper, börjar dra ihop sig mot operation nu, får alla besked den 7 februari så det ska bli skönt! Sen va vi på OBS, köpte faktiskt en klocka!! Skitfin, blev jättenöjd!! Sim avslutning skulle vi köra ut och leta upp en maskeraduthyrning, råkade köra till staffanstorp för att vi inte fattade riktigt, men tillslut så hittade vi! Tyvärr såg stället ut som en jävla loppis, bara en massa skit överallt! hahahah

Nu ska jag övertala någon att köra till lund och hämta mitt lim så jag kan sätta i en hårförlägning imorgon, eller rättare sagt så att Jessica kan fixa det till mig ;)

Ha en härlig kväll!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0