En dag i DK

Hemma igen efter en dag i Köpenhamn med Henrik och Angelica, suuupertrevligt!
Tusen tack för vi fick följa med!
Va på Fields och shoppade LITE, jag shoppade mest, å det enda jag köpte va en ny piercing till näsan ;)

Sen va vi inne i stan och kollade på Henkes jobb, och sen började problemen.. Vart ska vi äta?
Efter en promenad och en del olika förslag beslöt vi oss för att äta på Elyseé i Malmö istället, men givetvis så va där fullt när vi ringde så frot vi kom till Sverige så det slutade med Kina Buffé, det va gott och mätta blev vi!

Nu e vi hemma igen och denna kvällen kommer bli mycket lugn känns det som, imorgon börjar Micke jobba igen :(

Ha en mysig söndagkväll!

Kram

image22
Här e jag och min supersvullna piercing som gör ondare än ondast typ!

Kommentarer
Postat av: Fezzi

Va bra du blev på detta kortet.. Puss på dig babe

2008-01-06 @ 18:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0