Fields

Idag blir det Fields i Köpenhamn med Henrik och Angelica.
http://www.fields.dk/  för er som inte vet vad det är!

Igår va dom här, vi drack, spelade spel å hade verkligen supertrevligt, Micke blev toppad som fan så han va litte dryg när dom hade stuckit hem, Kom i säng vid 5 imorse.

Sista dagen innan Micke börjar jobba igen, känns lite trist för vi har haft jätteroligt dom här 2 veckorna han varit hemma.


Ja just det, igår tåg jag ut min piercing i läppen. hade ute den i ca 3 timmar, å när jag sen skulle sätta i den igen tror ni inte hålet har växt igen? Så mitt i natten började projekt trycka igenom staven i läppen, det krävdes lite bod och tårar, något andningsuppehåll ;)
Tillslut så gick det efter att ha tryckt i fen från utsidan, men får ha i en stav som är 1.2 mm tjock istället för den vanliga som är 1,6, och sen är den nästan dubbelt så lång som den vanliga, ska fixa en bild sen så ni får något att skratta åt ;)

Dagens outfit:
Ett par rosa partytrosor
(men snart ska jag gå och duscha å ta på mig något vettigt)

Till min rådgivare: Kolla in denna bloggen du, inte många punkter, utropstecken, konstiga förtkortningar osv. Är du stolt nu?


Nu ska jag göra mig klar! Ha en lovley dag!!

Kraaam The Posh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0