FREDAG!

Idag är det fredag, jag fick pengar, jag fick mina kläder från H&M och allt va perfekt. Kan det bli en bättre dag? Ja det skulle väll va en rolig förfest ikväll ochsen utgång... Men givetvis är det oxå fixat!! Haha

Dessvärre har jag blivit sjuk, lite feber och jätte förkyld..Nyser typ en gång i minuten... Men dom säger att sprit ska bota så jag får väll hoppas på det ;)

Nu ska jag gå och börja göra mig redo inför kvällen!
Ha en underbar kväll!!

Om ni har tur kanske det kommer lite bilder imorgon :D
Pussshaaaj

Kommentarer
Postat av: Dessi

Tur för dig att du inte kommer kän na att du är förkyld efter all dricka som vi kommer hälla i oss. I kväll kommer bli stort. Haha. *Kärlek* Puss

2008-01-25 @ 15:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0