Garderoben...

Vilket helvetsprojekt... Fifan alltså... Men det börjar ta sig, vi började inte förräns vid 21 igår, lite korkat typ,, menmen,,
Har kastat massor med saker, micke lider av svår separationsångest när det gäller kartonger och sladdar, men han har arbetat riktigt bra på den sen sist vi städade!

Nu ska jag laga lite frukost sen blir det till att fortsätta.. Ikväll ska vi tvätta, kanske inte världens roligaste att göra när micke har semester men det måste göras det oxå!!!

Ha en trevlig dag!!


BTW, funderar starkat på att börja lösenordsskydda min blogg, dels för att det är många som läser men ingen som kommenterar vem dom är, känns tråkigt att skriva men inte få någon feedback alls mer än från Tove ;) , sen handlar det oxå om att folk tydligen läser här för att snoka reda på saker om andra å sånt pallar jag inte med!

Kommentarer
Postat av: jessica

förstår dej med lösenordsskydd, har själv funderat på det...

2008-01-03 @ 11:48:35
URL: http://jessicaherrstrom.blogg.se
Postat av: Tovzzan

Jasså, men isåfall får du ge mig lösenordet, för jag följer din blogg hängivet :) Med tanke på att vi inte umgås så mycket mera så tycker jag de är kul att se vad du hittar på om dagarna *hihi*..
Sov gott

2008-01-03 @ 22:13:25
URL: http://tovzzan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0