Grått..

Idag är det helt galet... Det regnar och blåser samtidigt så det blir väll hagel typ.. Vi har IS på rutorna, ser ut som regndroppar men det är verkligen is... Micke och Bamse är ute och leker med Robban och Lazy.. Jag pallar shi va ute i denna kylan..haha.. Dessutom måste någon va hemma och plocka undan och planera kvällen.

Henrik och Angelica kommer eventuellt ikväll, tänkte laga lite middag, dricka lite gott och spela spel eller något i den stilen!

Igår va vi bara hemma å tog det lugnt, lagade lite tacos å sen kom Vevve och Patrick, kollade på "Underbar och Älskad av alla" en film som fått rätt dålig kritik men som vi alla gillade, även Micke som brukar hata sånna filmer tyckte den va lite kul :)

Men en sak stör mig i alla filmer, tjejen träffar värsta hetingen som gör allt för henne, hetingen har sedan alltid ett rövhål, otrogen, lögnare osv.. Varför kan aldrig dom snygga killarna bara få va snygga å perfekta även fast tjejen inte e lika het?
Jag borde skriva ett manus till en film!

Har förresten börjat läsa några olika modebloggar, dom flesta presenterar typ dagens outfit med bilder på sig själva osv, vad tycker ni. ska jag oxå börja?
Testar idag iaf...

Dagens Outfit 5/1 2007.
Gråa strumpor med öron på så dom ska se ut som hundar i något luddigt material
Blå t-shirt från mickes jobb
Svarta mjukis som e 3 stolekar förstora.
Beige Bh
Vita trosor

Jag tänker dock inte publicera en bild för att då kommer jag ha noll läsare kvar...

Några tips för att jag ska komma upp i runt 100 000 läsare om dagen?
Är det bilden som ska till eller?

Nu ska jag nog gå å baka en kaka å fråga micke å robban om dom vill ha fika nu när dom e ute å leker med hundarna i detta skitvädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0