Heeeej

Idag är Poshan på mycket bra humör! Jag ska städa, diska (som micke sket i att göra igår även fast han lovat), vika tvätt, baka en kaka och fixa lite annat smått!
Ikväll kommer Mickes pappa och Seija på besök, då måste här va fint!
Hade tänkt att bjuda på middag men eftersom vi inte hunnit handla på flera veckor så är här lite tomt!
Får se hur vi gör med den saken ;)




Denna låten spelas flitigt här hemma, fast ingen live version, stor skillnad på hennes röst på dom faktiskt!
Igår låg jag med nya mobilen å handfreen å lyssnade på denna innan jag skulle sova, då slog det mig att Evelina är 100 gånger bättre än äckliga hjulbenta, bölandes, namntjuvens Picasso.


Mot sherwoodskogen, eller jag mena disken i köket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0