Hej hej hallå!

Idag har varit en låååång dag, jag gick upp redan vid 7 imorse.. Dessi hämtade oss vid 8 för Micke skulle till doktor!
Tro mig, ett av dom roligaste läkarbesöken någonsin, först ringde doktorns mobil, och roligare blev det nör han inte lyckades stänga av den,,, Minuten efter ska han hissa upp sängen med en liten fjärrkontroll, vänder sig och gör det samtidigt som sängen fastnar i ett bord så det flyger 300 olika läkarsaker flög ner på golvet tillsammans med bordet som va gjort i plåt åker efter :D Vilket ljud, och saker överallllt! Jag skrattade så jag skämdes :D

Iaf gick det bra, han ska va hemma någon vecka till och förhoppningsvis kommer det fixa sig av sig självt!

Efter det åkte vi till mormors bageri och käkade frukostbuffé, det gick bra även denna gången, Dessi hade inte med sig ett enda ägg i fickorna när vi gick därifrån :D

Sen va vi uppe på Henrikssons och hälsade på, jag och Dess lärde oss massor av nya saker om lastbilar, precis vad vi va intresserade av..haha Men roligt hade vi iaf!

Lämnade Micke hemma efter det, sen blv det malmö för töserna! Åkte till buttricks, kollade in lite kläder till Dess, men tyvärr va dom flesta grejjerna rätt slampiga så hon hittade inget bra! Vi fick för oss att Taboo skulle ha sånt så vi stack dit, innan vi ens kom in va det ett jävla projekt, parkeringspengar, konstiga butiker som luktade Allan, trevliga människor på gatan... Ja jag säger ju det.. Givetvis hade dom inte ens några kläder där!

Sen stack vi till Professionails och hon fick sina naglar fixade, jag ska dit nästa vecka och göra om mina, tänkte göra något brunaktigt denna gången!

Kvällen har varit lugn, mår inte riktigt bra, känns som jag håller på att få världens förkylning!!
Nu ska jag slappa lite, sen blir det sängen!

Hoppas ni haft en lika bra dag som mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0