Hemma!

Äntligen hemma igen, kom vid 2 inatt typ... Borta bra men hemma bäst som man brukar säga ;)

Idag va egentligen helt andra planer, men jag orkar inte ens tänka på det. Tycker jag fick ta mer skit än vad jag förtjänade.....Men det finns 2 st som skyller allting på mig och jag orkar inte. Hur man än gör är det fel känns det som.

Idag har Dessi varit här, jag utklassade henne och micke totalt på MaxiYatzy!!! höhö
Bakade muffis å av Fez hennes presenter!!!

Nu ska vi laga lite mat, sen funderar jag på att röjja ur våran klädkammare....

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nästa gång är det min tur att vinna.. :) tack å jätte mkt för presenterna blev jätte glad. ;)O muffinsarna va goda men det va bara för vi hade ett teamwork. haha
pusssssssss

2008-01-03 @ 16:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0