Keratinvax

Någon som har? Jag måste ha NUNUNU så jag kan fästa mitt hår!
Hela förmiddagen har gått åt till att leta men ikke kan jag hitta :(

Får beställa på internet i värsta fall men då har jag det inte förräns nästa vecka :(

Idag händer inte mycket, e barnvakt nu.. men han uppskattar inte att jag sitter vid datorn så jag antar att jag får sluta med det nu :D

Just det, igår såg jag världens sämsta film. The Last Kiss, se inte den. Sjukt tråkig, långsam och förutsägbar!!

Ha en trevlig kväll!

Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

speciellt kul va d att se den polska åsnan ;) jag visste direkt när jag hörde den smällen att de kom från ert rum. hahahah

2008-01-25 @ 08:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0