Massor med nya besökare!

Helt plötsligt strömmade det till bland besökarna hos mig :)
Alltid trevligt, Välkommna till min vardag, hade jag vetat hur många som tittade in här idag hade jag nog inte skrivit världens gnälligaste inlägg imorse!
Tråkigt att ingen visar vem dom är bara :)

Nu har jag precis sovit 3 timmar, det va nog va jag behövde för att humöret skulle komma tebax!
Nu är det PartyPosh som skriver istället!

Att ragga folk till en förfest i mitten på januari verkar inte va det lättaste, antingen är folk panka, eller så har dom som nyårslöfte att sluta dricka! Vad är det för folk man umgås med egentligen?

Micke lär komma innanför dörren vilken sekund som helst, då ska jag börja göra mig iordning inför kvällen!

Någon som vill ut ikväll, bara hör av er ;) Det lutar åt Aces @ Blue Ice men jag å Fezz är alltid flexibla, så har ni ett bättre förslag så... :D

Ha en underbar kväll alla gammla & nya läsare!!!

Kraaaaaam

image25
Såhär ser vi ut när vi druckit alldels förmycket!!! :D

Kommentarer
Postat av: The Fez

Haha den kvällen har man en hel del minnesluckor :S men kul va det.... ;) Puss

2008-01-12 @ 04:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0