Ny familjemedlem!!

Det här e Buddha, våran nya familjemedlem.. Men han e bara på låns, egentligen är han en av Dessis tvillingbröder. Men saken är att dom inte riktigt kommer överrens, direkt när vi stoppade in dom i bilen igår började dom bråka... Så vi ska se, kanske trivs han så bra här hos oss så han får stanna!
image19
Han sov gott i sängen inatt!

image20
Micke hjälpte han på med kläderna imorse, givetvis blev det en Scania tröjja, på ryggen står det "När jag blir stor ska jag också köra Scania" så vi pratade igenom det och Buddha säger att han skulle vilja följa med Micke på jobbet en dag!

image21
På eftermiddagen fick Buddha, Lasse och Bamse leka lite.. Dom börjar bli bra vänner nu, skönt att han kommer in i familjen fort!




Kommentarer
Postat av: VeraMera:)

hahahaha
jag tror jag dör av garv :D
önskar er lycka till me den "lille" *ler*
puss å kram

2008-01-05 @ 10:44:43
Postat av: maria

oj d blev fel..d va detta inlägget ja skulle komentera ju *haha*
så jävla bra !! *asg*

2008-01-09 @ 09:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0