Shoppat!

Idag har jag lite tråkigt så då ägnade jag en timme åt att shoppa lite på H&M!
Blev 8 plagg för 1200 kr så det får man ju vara nöjd med!

Bland annat detta köpte jag:

image34

Den jackan fast i svart (Till nästa vinter om inte annat)

image35
Ett par helt vanliga jeans, såg betydligt bättre ut på tjejen i katalogen än på denna bilden :)

image38
Denna tröjjan, och en skjorta att ha under. Dock hag jag redan ångrat mig om skjortan!

Sen blev det även ett par svarta byxor, mina älskade svarta byxor som jag fick av söta Vera börjar bli litta slitna så det va dags för ett par nya, sen köpte jag en cardigan och ett linne som man fick köpa ganska billigt, vet inte vad jag ska ha dom till, om inte annat får jag väll ge dom till mamma ;) Sen blev det två toppar, en vit och en brun!

Jag är nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0