Sliten!!

Nu är jag trött som en gnu, blev en heldag hos Jessica idag, ska börja va där lite mer för jag får så många olika bra ideér när jag är där! Sorry gumman att jag glömde städa efter mig, lovar att göra något annat för dig en annan gång ;D

Hårförlängning på G, det va dagens projekt, och klippa luggen, Men det får bli i nästa vecka istället för även fast jag vända ut och in på hela hennes lägenhtet så hittade jag inget jävla lim!
Detta projekt gick så långt att Jessica och Dessi  hatade mig, folk på msn ignorerade mig osv.
Den enda som faktiskt hade lite förståelse för mig va Angelica! <3

Nu ska jag sticka upp till Vevve å spana in nya lägenheten och käka lite!

Hoppas det blir en bra kväll både för mig och alla mina trogna läsare!

Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0