Söndag kväll..

En mycket lugn kväll efter en hektisk dag!

Min nya mobil hade börjat krångla lite så jag skulle lämna in den idag, när jag kom ner på butiken så kollade dom och såg hur ny den var så då fick jag en ny på direkten!!!! Tack The Phone House, mycket trevligt!!

Jag och Dessi har varit på OBS 2 gånger idag, malmö catering och Citygross! Fullt upp, lite drygt att man får göra allt själv nu när Micke mår som han gör, men bara han blir bra så blir jag glad!

Nu på kvällen har jag bara tagit det lugnt, lagade lite mat, blev såna tortilas med tacofyllning och massa god sallad till! Padde och Robban kom förbi för att hälsa på sjuklingen :)

Micke känner sig lite bättre idag, antagligen för att medicinen börjar hjälpa nu! Det blir bara lugn och ro för han hela veckan, det är ligga eller stå som gäller! hehe

Hoppas ni haft en underbar helg!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0