Stackars mig :(

Har sovit sämst inatt, oni halsen å huvudvärk så jag snart tuppar av!
Va vaken från och till hela morgonen men vid 10 ringde Micke å sa att snickaren skulle komma så då va det bäst att gå upp å klä på sig lite!

Han skulle komma tillbaka när som hels nu och laga lite saker, ska bli skönt att få det fixat!
Fick själv bestämma när det skulle göras, kom på nu att om jag varit smart hade jag tagit imorgon hade Micke fått ta med sig Bamse på jobb, något som Bamse älskar och som kan vara rätt skönt för mig ibland!

Nu ska jag gå å göra mig klar för sen ska jag och Dessi in till stan och fixa mina naglar och kanske gå en runda på IKEA!

Ha en härlig dag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0