Tack gode gud!

För att jag inte va Maria igår, då hade jag mått dåligt!
Däremot är jag glad att jag är Marias vän så jag får höra vad hon lyckas med!
Love you honey, tack för du förgyller min dag med dina historier!

Igår kunde jag inte sova, låg i sängen i två timmar och funderade över bra saker man kan blogga om. Givetvis tänkte jag först skrivit ner det, men så tänkte jag "dom här bra sakerna glömmer jag aldrig" å imorse när jag vaknade va det mesta borta. Utom en sak, det va bloggandet om att jobba. Men det ska jag ta lite senare eller en annan dag!

Igår va mickes pappa och fru här, käkade kinamat och jag slängde ihop en kladdkaka till fikat!

Efter det va vi inne hos Henrik och Angelica, Micke hade tiggt till sig lite saker ifrån Henke!
Roligt att träffa dom så mycket nu det senaste faktiskt, får bli lite bättre på det!

Idag blir det storhandling, antagligen citygross, sen ska jag nog mest ta det lugnt, har jätteont i halsen!
Ha en lovley dag!
Kram från mig :)

Kommentarer
Postat av: maria

så glad ja blivde nu !! ja e glad att du e min vän me......mucho löööv ti dig

2008-01-10 @ 16:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0