Tisdag!

Tänk, för bara en veckasen va det nyårsdagen, där låg man i soffan på orust en hel dag och orkade knappt röra sig!

Igår va en mycket bra dag, naglar å mobilshopping :D Dessi va här hela kvällen, vi nördade oss som fan, satt i varsin ände av soffan med varsin laptop å pillade med våra mobiler! Förhoppningsvis blir det en repris idag, fast då ska vi nog tvinga Micke att va hemma för vi saknade hans hjälp igår!

Jag känner att jag börjat försumma många av mina gamla kompisar, det är inte med mening! Jag tycker om er alla massor och önskar att vi kunde träffas oftare! Jag antar att det blir såhär när man bara får hemma, folk tänker kanske inte på att jag alltid är hemma och jag hör inte av mig för jag tänker att alla utom jag jobbar!

Ska försöka få svar om handen nu i veckan, vill bara bli opererad med en gång, hade varit så skönt att få det gjort så man kan återgå till ett normalt liv. Även om det inte alltid är kattskit att gå hemma så tröttnar man ska ni veta!

Nu ska jag återgå till att pilla med mobilen!
Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Tovzzan

Tove vill med ha en ny mobil :) Föresten så är de en 3:a ja vi bor i ! Tack så mycket för att du tyckte vi hade fint *hihi*..
Hoppas din dag blir fylld med glädje och skratt ;)
Kram

2008-01-09 @ 06:28:27
URL: http://tovzzan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0