Tv Blogg!

Idag är jag en härmapa, igår så kollade jag på alla mina serier, så tänkte att jag måste blogga om hur bra dom faktiskt är! Så kom jag upp imorse så hade Tove bloggat om precis samma sak, men jag tänker inte va sämre. Här kommer mina favortier!

GREY'S ANATOMY
Vem har missat? Tror alla har sett vid det här laget, jag är på säsong 4 nu, avsnitt 11 eller något, det börjar bli sämre, i början va den riktigt bra men vissa saker snurrar bara runt, runt, runt. tex Meredith och Derek, kan det inte hända något nytt med dom? Dom är ihop, gör slut, hon vill ha tillbaka han, dom blir ihop, gör slut.. osvosvosv

PRIVATE PRACTICE
Spinoff på Grey's, här får man följa Addison när hon lämnar sjukhuset för att starta ett nytt liv! Jätte bra, lite lugnare än Grey´s, mindre sjukhus mer händelser runt!

GOSSIP GIRL
Riktigt bra serie, har sett dom första 13 avsnitten, välgjord, spännande och lite smårolig! Lite som 2000-talets Beverly Hills!

CALIFORNICATION
Ganska rolig, rå serie. Den är äkta på något sätt! Såg några avsnitt igår men tänkte fortsätta idag!

PRISON BREAK
Har jag faktiskt slutat se, såg dom första säsongerna sen tyckte jag mest det började balla ur, svårt att hålla isär allt som händer!

Sen är det ju som såhär att när man blir sjukskriven måste man kolla på en dagserie varje dag, alla mina kompisar ser på Våra bästa år. Jag HATAR det programet, ärligt talat. Vilket skit! Jag kollar istället på Hem till Gården..haha.. kanske inte så mycket bättre men den är iaf lite mer välgjord, dom är utomhus och i riktiga hus när dom spelar in, inte bara en massa studios.. Okej, det är nu ni kan börja mobba mig för att jag erkänner att jag kolla på det nästan varje dag :D

XOXO

Posh


Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min tävling, den avslutas idag! Det enda du behöver göra är att skriva en kommentar och skostorlek :)

2008-01-22 @ 11:48:47
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Tovzzan

Så kul, att vi tänkte samma sak :)
Jag älskar serier !!!

2008-01-22 @ 12:02:36
URL: http://tovzzan.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0