Uppe med tuppen ;)

Vem hade räknat med att få se mig uppe vid den här tiden????

INGEN I HELA VÄRLDEN!!  

Idag börjar allvaret, inget mer sova hela dagarna eller se 12 avsnitt av Greys Anatomy å liknande.
Idag ska vi först till lund å käka frukost, sen till jessica, när vi varit där så ska vi kanske till körskolan å kolla lite... Sen borde Dessi köra in till volvo oxå! (när jag skriver VI menar jag ju givetvis jag och Fezzen)

Jag gick och la mig vid 12 igår för att få sova några timmar inatt.. Somnade typ halv 4, och sen ringde klockan kvart i sju! Då va jag nära döden!!

Nu ska jag gå och sminka mig, å platta till håret. Idag hade jag behövt en lastbil med cleareyes för att se pigg ut!

Men detta ska vi väll lösa på något sätt!

Ha en mysigt fredag!!

Puss och Kram Emelie som ska va nykter hela helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0