Vilken kväll :D

Fyfan vad roligt vi hade, värsta förfesten hos Dessi, helt perfekt! haha, dessi hade sån otur med allt, först råkade jag knuffa in henne i diskmaskinen.... Se skulle hon krypa in under bordet men på vägen så hände något så hon slog i nacken i kanten så nu ser hon ut som Quasimodo, sen så lyckades hon krossa en spegel, så jääävla roligt, vi asgarvade i flera minuter, jag satt på govlet så mycket som jag skrattade :D

Sen blev det utgång i malmö, riktigt ball faktiskt.. Sen blev det efterfest i lund, trevligt trevligt ;)

Idag mår man dock som man förtjänar.. Har sovit typ 3 timmar sen igår, kan inte sova längre när jag är full.. Lite störigt faktiskt!

Ikväll vet jag inte vad som händer men nu ska jag vila lite!!

Bilder kommer!!

Pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0