Zlatan <3

Jag har precis sett reprisen på idrottsgalan!

Äntligen kan vi älska Zlatan, igår tyckte jag han visade vem han egeltigen är!
Han visade att han inte är den dryga, ointresserade, otrevliga och diviga fotbollsspelaren många tyckt han varit i alla år!

Jag grät.
Jag gråter aldrig vad som än händer på tv.
Och sen gråter jag när Zlatan vinner ett pris.

Kan han påverka mig så, så kan han nog påverka en stor del av hela svenska folket!

Zlatan är ingen person, han är ett fenomen. Han visste vad han ville och han gjorde det! Han gick hela vägen och lite därtill. Han kunde blivit vilken falafelbagare som helst, men istället blev han en av världen bästa fotbollsspelare!

Han skulle dock behöva klippa sig :D

Och vad söt hans sambo är! Vilket par!

Det näst bästa på idrottsgalan va Arne Hägerfors glädje över att Zlatan vann, vilken min, vilket leende, vilken glädje!


Här står en lite mer ordentlig version, kanske skrivet av någon som faktist kan lite om fotboll :D
http://sydsvenskan.se/sport/article293287.ece

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0