Ajjjj

Har sjukt ont i min hand idag, fattar inte varför för jag tar ju det försiktigt med den! Måste varit det där armlåset Micke gav mig igår. Idag är det min tur, han vet inte vilken revanch som väntar.. höhö

Tack vare handen har jag inte kännt mig speciellt inspirerad att ta tag i mitt liv, vilket resulterat i att jag fortfarande inte kammat håret eller fått på mig anständiga kläder.. Men det glr mig inte så mycket, jag är ju trots allt sjukskriven, då får man lov!

Dagens stora nyhet är dock att jag ska bli blond, trivs inte med detta mörka, tycker själv inte att det passar mig och bara man drar på sig en svart tröjja så skriker folk typ emo efter mig.. Nä, back to the blond!
Ska ner på Burlöv Center nu och snacka med en frisör där som ville titta på mitt hår, har bestämt mig för att börja gå till en riktig frisör nu istället, bättre om man inte blir nöjd, plus att det blir lika billigt att fixa det där nu när jag ska bli blond!
Tänkte hinna med en liten shoppingrunda där nere oxå med min kära sambo, han hade faktiskt inget emot det för ovantlighetens skull!

Ikväll ska vi ut till bjärrde och gratta svärfar i efterskott eftersom dom va på semester när han fyllde, ananrs händer nog inget speciellt idag!



Vad säger ni flickor, lite goda drinkar på fredag??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0