Blondinbella..

Okej.
Blondinbella har blivit utsatt för något.
Jätte hemskt.
Jag menar verkligen det, ingen tjej ska behöva utsättas för sånna saker osv. Änsålänge är vi överrens jag och Blondinbella.
Blondinbella orkar inte blogga pga det som hänt, hon säger inte vad det är, ger vinkar om väldtäckt osv. Alla spekulerar.

Sen väntar vi.

Och väntar.
Och väntar.
Och sen väntar vi lite till.

SEN har pappablondinbella lyckats sälja dotterns story för mest pengar till aftonbladet. Så där kan vi nu läsa om när Blondinbella gråter ut.

Så jävla genomtänkt alltihopa. Fan att jag inte kom på det först!

Vet inte vem som är smartast, men jag tror faktiskt det är Pappablondinbella, han verkar va en riktig smartis den!

Kommentarer
Postat av: julia

Börjar kännas som hon överdriver lite. Du vet som när hon blev attackerad av en flaska?

2008-07-25 @ 16:45:17
URL: http://jsomijulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0