Espresso house :)

Ja dit ska snart jag och Linda för att snacka lite och ta en fika!
Våran vanliga tradition på hennes lediga dagar hehe..

Igår va jag, vevve och micke på obs, bokade tid för att fixa mitt hår, nästa onsdag! Ska bli så jääääkla najs :D Fyfan vad jag längtar, å vilken supertrevlig frisör jag kommer att få :)
Sen gick vi inom dressman för att kolla deras rea, slutade med 3 t-shirtar me olika tryck, en piké, 2 långärmade stickade tröjjor och en kortärmad skjorta, allt detta för under 500 kr, det är helt sjukt alltså! Bara tröjjorn hade kostat över 600 om det inte va rea! Så nu jäklar är micke snygg ett tag till :D

På kvällen va vi ute i Bjärred, satt å pratade, blev bjudna på smörgåtårta och vanlig tårta så det va inte dåligt :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså har Micke kommit in i ett shoppingmode??

2008-07-23 @ 12:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0