Fredag :)

Äntligen igen, såå skönt!
Denna helgen är inte speciellt planerad faktiskt, får se med tanke på väder och vind vad som händer!

Gårdagen va trevlig, först fixade jag mina naglar hos Linda, lika snygga som alltid!
Se stack jag å Vevve hem till hennes pappa i flyinge, därifrån bar det av ut till sjöbo marknad!
Vilket ställe, första gången för mig!! E ju inte infödd skåning ;)

Idag tänkte jag ge mig på sovrummet å balkongen! Sen har jag fixat det mesta!

Va har ni för planer i helgen då??

Ha en härlig dag :)

Kommentarer
Postat av: Linda

usch jag ska jobba hela helgen så det blir inget roligt. hoppas du får en trevlig helg

2008-07-18 @ 22:05:15
URL: http://lindajm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0