Heeej!

Då va det måndag igen, eller snart tisdag rättare sagt!
Helgen över igen, men snart kommer det en ny!

I lördags blev det filmtittande för hela slanten, jag å micke hyrde 5 olika filmer, såg två av dom då. Den ena hette Barnet, en fransk film om en kille som säljer sitt barn, va ganska skeptisk när den började och jag insåg att den va fransk.. Men faktiskt va det en ganska bra film, bättre än jag trodde! Efter det så fick micke bestämma, då blev det SAW, här va jag ännu mer skeptisk kan jag säg. Hatar skräckfilmer. är rädd för blod, monster och mörker :D Men tro det eller ej.. Jag gillade SAW, så nu har vi bestämt v ska se dom andra 3, kanke redan nu i veckan!

Söndagen ägnades åt lite shopping på nova, drog med Angelica dit oxå, sen åkte vi och lagad mat tillsammans, Flygande Jakob som blev riiiktigt god, Henrik dök oxå upp efter en solig(?!??!) dag på golfbanan ;)

Idag har det varit fullt upp, va och fikade med Vevve å Dessi på espresso house, alltid lika najs! Sen skulle jag till doktorn och hämta nytt läkarintyg, hoppas jag får en tid snart hos min handkirurg för nu är jag trött på att va hemma, jag vill jobba å tjäna lite pengar!!!!!!! Efter det stack vi in till malmö för att fixa nytt pass, fick ta om bilderna flera gånger, sen vadle hon givetvis den värsta av dom allihopa, mina ögon ser ut som jag tagit så mycket E att jag knappt vet vad jag heter :D
Men men... Kan väl alltid roa någon :D

Planeringen inför festen börjar få riktigt bra form nu, kanske inte har skrivit det men när Micke fyller 25 ska vi ha stoooor fest, ska bli så jävla roligt alltså!

Ikväll har vi kollat film igen, blev Die Hard 4.0, riiiiktigt cool film alltså! Nu känner man verkligen hur jävla roligt det är att ha ordentlig hemmabio å fin tv! Första skotten i filmen så flög denna fröken 2 meter upp ur soffan, trodde fanimej det va skottlosning i vardagsrummet :D Micke tyckte det va hyfsat roligt, å jag hoppades att han inte hade sett mig.. Men riktigt bra film iaf, rekomenderas! Kan ni tänka er, jag gillar numera både action och skräck, inte bara rosa kärleksfilmer eller amerikanska komedier :D

Kommentarer
Postat av: Angelica F

Haha du blev rädder...ser framför mig hur roligt Micke tyckte det var : )

2008-07-21 @ 23:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0