Hemma igen!

Nu har man varit hos frisören, nästan 4 timmar tog det, gjorde massvis med blonda slingor i mitt nästintill svarta hår, sen la hon i en ljus toning för att snygga till det lite extra, har även klippt av en rejäl bit!
Blev riiiiktigt nöjd faktiskt, ska tillbaka om en månad för mer slingor och förhoppningsvis ska det bli ännu blondare då!

Efter det blev det en fika på espresso house med Vevve, Dessi och Angelica.. Han med en tur upp i Dessis nya lya oxå, bara kollade lite å hälsde på hos hennes pappa å så!

Nu ska jag gå å värma middag, blir rester från igår, köttfärslimpa å klyftpotatis!


Ikväll ska jag försöka hitta på något roligt med min hund, e lite svalare idag så förhoppnigsvis orkar han leka ordentligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0