Hopplös..

Min sambo är helt hopplös. I flera veckor har han spelat CS, jag har vaknat varenda natt av hans jävla drömmar om krig å slagsmål å allt vad man nu gör när man spelar cs.. Skönt tänkte jag, nu har vi en PS3 så nu kommer detta sluta... Döm om min förvåning  när jag inatt vaknar utav en jävla spark på benet... Frågar vafan han sysslar med och får till svar att han krockade...

Aja....

Va å shoppade nya fläktar igår till våran sjukt varma lägenhet... Blev sånna höga som snurrar, med fjärrkontroll till.. najs som fan å få lite fläktande här inne! Köpte även ett nytt spel igår, Burnout Paradise tror jag det hette, faktiskt ganska roligt!

Nu ska jag gå och sminka mig och göra mig iordning inför det viktiga besöket hos frisören.. Ska bli så jääääkla ball detta!!

Ha en underbar dag :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Angelica F

Hahaha jättekul.... Micke du är rolig!



Jag tror att det kommer bli jättebra med nya färgen!!

2008-07-30 @ 10:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0