Nannedax!

Ja det är det verkligen, har avrit duktig idag och städat här hemma! Medans Dessi låg i soffan och tittade på ;)
Sen när jag duschade så dammsög hon faktiskt hela lägenheten!

Sen kom Vevve upp, blev vanillalatte å lite skitsnack, vi hade ju räknat med Girls Olny eftersom micke skulle jobba mega sent idag men helt plötsligt dök han upp å fick va med istället :D

Min blogg har verkligen fått ett riktigt lyft när det gäller besökare och det är så jäkla roligt att skriva då, särskilt när man får så många kommentarer oxå :)

Har glömt att berätta en sak, i tisdags när micke kom hem från jobb sa hade Bamse fått ett brev, på framsidan stog det hans namn och adress och på baksidan KRYA PÅ DIG! Micke kände inte igen handstile men när jag kom hem så såg jag direkt att det va från min söta moder.. I brevet låg där en pipleksak :D Mycket uppskattat av den unge herren här i huset, dock inte rikitigt lika uppskattat av oss med 2 ben.. men det är han faktiskt värd nu min lilla sjukling!!

Nu ska jag hoppa i sängen å krama om min sambo!


Dessi, Vevve och Jag i vintras :D

Kommentarer
Postat av: Tove

Såå kärt av din mor :)

2008-07-08 @ 12:51:47
URL: http://tovzzan.bloggspace.se
Postat av: Lovisa

Alltid skönt med blogglyft!

2008-07-14 @ 13:32:22
URL: http://francesbean.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0