Torsdag :)

Veckorna flyger iväg känns det som, och idag tycks sommaren ha kommit för att stanna!!

Gårdagen spenderades på Obs till att börja med, Jag och Linda tog en lunch på Espresso House, sen gick vi en runda i alla affärerna typ.. Kan ju lätt säga att The Phone House på Burlöv Center är den sämsta jävla pissaffären som finns, personalen där finns inga ord för att beskriva. Totalt inkompetenta människor. Att köpa min mobil där är det sämsta jag gjort, och kommer aldrig att hända igen! Mötte upp Angelica och Abbe för en fika till..hehe, Dessi kom oxå förbi en snabbis och tog en kaffe! Sen stack jag och Linda bort och träffade Micke och Robban som slitit en hel dag på jobb :D

Lite senare på kvällen stack vi ut till Lund, grillade lite! Blev spearribs, coleslaw, bröd och grillade tomater och champinjoner! Riktigt trevligt, jag, Micke, Robban, Stickan och Linda va det som stack dit! Mycket trevligt :D Skönt för Bamse och Lazy att få springa av sig ordentligt oxå!

Idag har vi inga speciella planer, ska till Abbe på kalas sen, så det blir nog ut och shoppa en present innan dess :)

Ha en skön dag i värmen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0