Fotboll!

Ikväll är det dags igen för en ny landskamp, ska se den här hemma och kanske dricka några öl va tanken!

Imorgon är det dags för återbesök med Bamse och nya provtagningar, ganska skönt att få det gjort!

Har tagit ett mycket vuxet beslut, jag och Micke stannar hemma på midsommar, känner att jag inte vill riskera Bamses hälsa mer genom att lämna bort honom, midsommar kommer fler gånger och detta är en viktig period i Bamses liv, han ör mitt allt så därför skiter jag i vad jag får offra. Vad folk tycker om detta skiter vi fullständigt i, jag är nöjd med beslutet!!!

Annars är allt lugnt, återbesök med handen i måndags, gick väll sådär.. dom ville plocka ut trådbitarna jag har kvar i handen men jag vill vänta och se om dom kommer ut själva, trodde bara dr va en, men där e 3 stycken!!!!
Har även fått en silicongrejj att ha på handen i 2-4 månader....
Hon tyckte inte såret såg riktigt fint ut så det va lite tråkigt!

Nu ska jag kolla lite tv sen tänkte jag frosta av min frys!

Ha en underbar kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0